23 Şubat 2011 Çarşamba

biri demiş ki;

"sınırı aşmaya başladığımda

beni ben yapan işaretler silinmeye yüz tutuyor

çizgilerim gerisin geri antileşip derimden içeri giriyorlar

belirli bir insana verdiğim rahatsızlığı iki katına çıkarıyorum

üç katına dört katına ilerlerken, kendimi durduramıyorum

hem ona hem bana haksızlık bu

bu kadar b*** yememeliydi kafam

ne yıldızı yaa

bu kadar boku yememeliydi kafam

üstüne basa basa

çok bastım aynı yere, bileğim ağrıyor

omurgama tersten bir rahatlama çöktü

bu gariplik fazla geliyor kaburgalarıma

çatırdayacağım ama telaşa vermiyorum hala

çok ileri gittim

bu kadar takmaya hakkım yok

hadi taktım, belli etme sus artık

olan oldu, sus artık kızım, sus!

yoksa ben kıracağım ağzımı, burnumu, en çok da ellerimi

baş parmaklarım yeter

rahatsızlık veremezsin bu kadar

bırak peşini, bırak

sikerim senin sevmeni de aşkını da oyunu da buyunu da

sus artık SUUUUUUUUUUSSSSS!!!!!!"


var böyle işte. sadece, sakin-rahat-mutlu-kendin ol. olursun , biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder