17 Şubat 2011 Perşembe

hiçbir şey hiçbir şey değil. büyük bir laf gibi, ama beni başka büyük laflar etmekten koruyabilecek bir büyük laf. hiçbir şeyin hiçbir şey olmadığını kabul edersem herşey olabilecek şeyler benim olur. benim olur! ben-im.

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kendine aşık ol

kırk defa desem bunu her gün.

birine aşık oldum. hayatımda ikince defa. ona.

bir şeyler yanlış. çalışmak istiyorum. bir şeyler yapmalıyım. s*k*y*m.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder