9 Ocak 2010 Cumartesi

lacivert

herşey çok çabuk başlıyor ve çok çabuk bitiyor. bitmeyi durduramıyorum, buna gücüm yok sanki. bu bir şanssızlık mı? ama şanssızlığı da yaratan benim, bunun farkındayım. gereğinden fazla farkında olmak iyi değil gerçekten de. yaşayacağına farkında olmakla geçiriyorsun tüm zamanı. yaşamak istemediğimi de sanmıyorum ya.. deniyorum ama hep bir engel çıkıyor sanki. ben miyim bu engeli yaratan, yoksa engelin ta kendisi miyim? "soru işaretiyle biten cümleler kurmaktan olabildiğince kaçının". bir okulda, bir bölümde bir hocanın söylediği bir cümleye benziyor bu. ve ben, çocukluğumdan beri ya da yazı yazmaktan hoşlanmaya başladığım yaşımdan beri, cümlelerimin sonuna soru işaretleri koyarım. cümleler ve soru işaretleri. bu mu olmalı başlığım? çok göze sokmaca olur bence. burada geçmesi yeter de artar. yeni paragrafa geçmeliyim gibi bir his var içimde. geçecek miyim? sorulu cümleleri bırakacak mıyım? yeni paragrafa geçmedim hala değil mi? olmuyor. hala buradayım. tamam. yeni paragraf yok. devam. en son bir şey başlamış gibi olmuştu. mış'lar, muş'lar. geçmiş zamanda sıkışıp kalma durumu. tanımlamaya da bayılırım işte. "geçmiş zamanda sıkışıp kalma durumu". ah, bir de kendini tekrarlama hali. ""geçmiş zamanda sıkışıp kalma durumu"". tamam, devam ediyorum. başlamış gibi oldu. başlangıçları çok seviyorum zaten. birbirini yeni tanıma, ilk buluşmadaki "aa sen de mi biliyorsun o grubu?", heyecanla yapılan "evet, evet! ben de onu okuduğumda o yaşlardaydım". mesela, pal sokağı çocukları. nemeçek. ilk tanışma anı, sonrasında yapılan ilk konuşmalar. birbirini anlamaya çalışmak, merak, gizli bir gülümseme hali. hep böyle gitse. çok kısa sürede çok şey öğreniyoruz. sihir uçuyor, gidip elektrik tellerine konuyor ve pufff! bu kadar basit olamaz ama. nedir bu hale getiren? hayaletlerimiz. üstümüzden atamadığımız kedi tüyü gibi. o tüylerin üstüne yapıştığı alet gerekli olur birden. adı neyse. hangi markete gidip bakmalı, en yakın pet dükkanı nerede ki? soruların sonu gelmiyor. bu sadece benim elimde. cevapları arttırmak. tam oluyor derken olmuyor bir şekilde. kırmızı ışık yanıyor. dikkat dikkat!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder