22 Ocak 2010 Cuma

iki nokta üst üste'ye varış

onun içini görmek istedim. kalbinin ne zaman, ne hızda attığını hissetmek. biliyorum ki, kendisinin bir parçasını göstermeyi tercih etti genelde. "gitsin başımdan ya" dedirtecek bir parça. gittiyse de geri geldi bir şekilde. sevgili değil, arkadaş da değil tam olarak. ama beynimde güzel hareketlenmelere sebep olabileceğini bildiğim bir ruh. herhangi bir sıfat koymak istemiyorum 'ruh'unun önüne, çünkü hala çok az tanıyorum onu. 'hala' da demeyeceğim; çünkü çok tanısam da, onu tanıtıcı bir slogan bulmak değil amacım. sadece bir güzellik olarak görmek istiyorum. umudum her zaman var, çünkü denemeye devam ediyorum. o beni kırmıştı, belki hala da kırıyor arada sırada ve devamında ben de onu, istemeden de olsa. ama anlıyorum onu. çok iyi anladığım için kızıyorum da. kızmak yanlış. seçenekleri görmek güzel. onda bir şey var, bundan eminim. birçok insanı bıraktım, gittiler. onu bırakmak istemiyorum. bir yerlerde; dinlediklerimizde gördüklerimizde teğet geçmelerimiz hoşuma gidiyor. belli sınırlarda. birimiz çizemediğinde diğerinin belirlediği sınırlarda. bu bir sabır testi. doğru şıklar ve sonuç: birbirini anlamak. iki nokta üst üste iyidir. hazırlıklar tamamlanmıştır, son bir cümle yoldadır. iç açıcı kelimeler bütünü. umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder