4 Temmuz 2010 Pazar

kalk kek börek yap

göknur böyle dedi bugün. biraz önce. kafanı dağıt, başka şeylerle ilgilen dedi. tarif sitelerine gir, başla bir şey yapmaya. kafamı dağıtacağım böyle. farklı dağıtma da gelmiyor değil aklıma, ama ben tariflere bakayım. onlardan önce demem gereken ne diye düşünüyorum. pek bir şey söyleyemiyorum. takılmış durumdayım. cızırtı sesi bile gelmiyor. çok sabit bir plağım ben. dönmek için delirip duran ama beceriksiz. çalan müziği niye kesersin ki, devam edeceği varken. olumluluğa sebep olsan, ölmezsin. kendini kaç defa toplayacaksın daha. kırılmış porselen parçaların etrafa yayılmış, korkuyorsun. bunları yapıştırmak, kurusunlar diye beklemek, bütün hissetmek, şöyle bir silkinmek. uçamıyorum ama. çok da istemiyorum. geri gitmeler kötü. ileri sarmak uğraştırıcı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder